Informace pro vás.

Mgr. Jindřiška Mikešová

Gymnázium a Střední odborná škola dr. Václava Šmejkala
Stará 99
400 11 Ústí nad Labem
472 771 306 (spojovatelka) 472 771 307 (sekretariát - po dobu školních prázdnin) www.gym-ul.cz
mikesova@gym-ul.cz

Francouzská riviéra

02.02.2014 18:56

Vážení rodiče,

dnes ode mě studenti dostali předběžný program k zájezdu a závaznou přihlášku. Rozhodla jsem se zájezd zorganizovat sama, bez cestovní kanceláře, abychom se dostali na co nejnižší cenu. Pracovala jsem jako průvodkyně a organizuji školní zájezdy, tak se nemusíte bát :-). Podařilo se mi zájezd zajistit opravdu za luxusní cenu, dala jsem vám do informací raději rezervu. Cena by se měla blížit spíše spodní hranici. Jelikož mám rozjednané 2 typy ubytování (žádný luxus) a mám rezervaci s platbou do středy, potřebovala bych zaplatit zálohu Kč 500 na třídní účet co nejdříve. Zároveň poprosím o informaci e-mailem, že jste platbu odeslali. Jestliže vaše dítě pojede 100% a nemáte možnost zaplatit takto narychlo na účet, poprosím o informaci e-mailem a platbu v pondělí 10. února 2014. Chtějí se k nám přidat 2. ročníky, takže bude trochu boj o místa. Primárně je samozřejmě zájezd určen pro mou třídu.

Francie - program.docx (69438)

Závazná přihláška Francie.docx (21073)